نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

قهرمانی دختر شماره یک بدمینتون خراسان

  • کد خبر: ۱۷۶۰۹۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
قهرمانی دختر شماره یک بدمینتون خراسان
در رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال مشهد به ۲ رتبه نخست رسید.

مژده رنگیان - آیدا عنایتی، ستاره کنونی دختران بدمینتون‌باز خراسان‌رضوی، یک‌بار دیگر بر توانایی‌هایش صحه گذاشت و قهرمان شد.
مسابقات قهرمانی کشور بانوان کمتر از هفده و نوزده سال به میزبانی مشهد هفته گذشته پیگیری شد و خراسان‌رضوی در دو بخش دونفره و یک‌نفره و در دو رده سنی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در بخش بدمینتون دونفره کمتر از نوزده‌سال تیم‌های تهران و سمنان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و دو تیم دیگر از تهران موفق به کسب عنوان سوم مشترک شدند. همچنین در بخش بدمینتون دونفره کمتر از هفده‌سال تیمی متشکل از آیدا عنایتی از مشهد و زهرا رباطی از تهران مقام اول را کسب کردند، مازندران در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های سمنان و تهران موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

در مسابقات یک‌نفره کمتر از نوزده‌سال نیز مینا ندایی و فردوس فروغی از تهران به ترتیب قهرمانی و مقام دوم این دور از رقابت‌ها را کسب کردند، فاطمه فنایی‌شاهرودی از سمنان و فاطمه‌زهرا شمس‌آبادی از خراسان‌رضوی موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند. در بخش یک‌نفره کمتر از هفده‌سال آیدا عنایتی موفق شد از سد رقیبانش بگذرد و یک مدال طلای دیگر به افتخاراتش بیفزاید.

در این بخش از مسابقات زهرا رباطی از تهران در جایگاه دوم ایستاد و هانا ملاکریمی از مازندران و رامینا زارعی از البرز موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند. آیدا عنایتی یک استعداد واقعی در رشته بدمینتون است که در دو سال گذشته درخشش‌های ویژه‌ای داشته و هرجا پا گذاشته، یکی از سه سکوی برتر را از آن خود کرده است. کمتر از پانزده روز پیش هم در مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان دختر در مشهد، عنایتی در رده کمتر از هفده‌سال قهرمان شد.

او در فینال، فردوس فروغی را شکست داد و قهرمان شد. او چندی پیش هم در بین شانزده بدمینتون‌باز برتر ایران حاضر شد تا در رقابت با این بازیکنان، ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شود که یگانه کریمی توانست از سد آیدا عنایتی و دو بازیکن دیگر عبور کند و بلیت سفر به چین را بگیرد، اما درنهایت با تصمیم ستاد بازی‌های آسیایی، اعلام شد که حتی یگانه کرمانی هم نمی‌تواند راهی هانگژو شود. این خبر با ناامیدی و شوک در بین دختران بدمینتون‌باز همراه بود. فدراسیون هنوز امید دارد تا شاید کرمانی به بازی‌ها اعزام شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->